Van Iboih naar Freddie's - Reisverslag uit Payalabe, Indonesië van Eric van de Put - WaarBenJij.nu Van Iboih naar Freddie's - Reisverslag uit Payalabe, Indonesië van Eric van de Put - WaarBenJij.nu

Van Iboih naar Freddie's

Blijf op de hoogte en volg Eric

04 Februari 2013 | Indonesië, Payalabe

Vandaag gaan we naar de andere kant van het eiland. Om 8 uur opgestaan, gedoucht en op naar het ontbijt. We hebben geen zin om met de rugzak helemaal naar het dorp te lopen. We regelen daarom de boot om 10 uur vanaf het resort naar het dorp. In het dorp moeten we nog even wachten op de auto die ons naar Samur Tiga brengt. Na 15 min wachten komt de auto en brengt ons in 45 min bij Freddie's waar we de laatste 2 nachten op Pulau Weh zullen door brengen. Rugzak naar de bungalow gebracht, zwembroek aan en in de hangmat op het strand liggen. Jammer genoeg begint het na een uurtje te regenen. Het was inmiddels wel lunchtijd daarom maar wat gaan eten het regende toch. Na het eten om een uurtje of 3 even naar de bungalow en hebben we daar even geslapen. Daarna op het balkon een drankje gedaan en om 19:30 naar het diner. Freddie maakt bijna iedere avond zelf een buffet. Het eten was erg lekker en goed. Na het eten nog een borrel op het balkon en daarna slapen.

Welterusten.