Vandaag van Bali naar Kuala Lumpur. - Reisverslag uit Kampong Dollah, Maleisië van Eric van de Put - WaarBenJij.nu Vandaag van Bali naar Kuala Lumpur. - Reisverslag uit Kampong Dollah, Maleisië van Eric van de Put - WaarBenJij.nu

Vandaag van Bali naar Kuala Lumpur.

Blijf op de hoogte en volg Eric

20 Februari 2013 | Maleisië, Kampong Dollah

Vandaag beginnen we aan onze terug reis. Omdat we pas om 13:10 vliegen kunnen we een beetje uitslapen en rustig aan doen. We ontbijten om 9 uur ongeveer en daarna pakken we onze rugzakken weer in en om 10:30 checken we uit. Om 11:05 staan we voor de incheckbalie. Ingecheckt, Marcel nog even een sigaret en dan door de douane. Laatste Indonesische geld opgemaakt en om 12:30 beginnen ze al met boarding. Het regent inmiddels behoorlijk. We vertrekken optijd. De vlucht duurt bijna 3 uur. Als alles goed gaat. De piloot zet de landing in iedereen zit klaar incl. de stewards/dessen. We raken bijna de grond en de piloot trek het toestel weer de lucht in. Na 10 min roept de piloot om dat het vanwege onverwachts weer we niet konden landen. Na 25 min landen we dan toch echt op Kuala Lumpur. Op de airport willen we eerst een hotel bij een counter boeken maar ik vindt het een beter idee om naar de stad te gaan en daar een hotel te zoeken. Het crown plaza word gerenoveerd en die valt af. Novotel er naast is een goed alternatief.
Savonds even de shopping mall's in geweest en wat gegeten. 11 uur naar bed. Zijn beide moe.

Welterusten