Vanavond is het over met de vakantie - Reisverslag uit Ladang Lothian, Maleisië van Eric van de Put - WaarBenJij.nu Vanavond is het over met de vakantie - Reisverslag uit Ladang Lothian, Maleisië van Eric van de Put - WaarBenJij.nu

Vanavond is het over met de vakantie

Blijf op de hoogte en volg Eric

21 Februari 2013 | Maleisië, Ladang Lothian

Laatste dag vakantie en vanavond laat vliegen we terug naar huis. We slapen deze laatste dag uit. Gaan om 10 uur naar het ontbijt. Het is goed weer vanochtend. We gaan na het ontbijt even de stad in maar om een uurtje of 13 uur gaan we maar bij het zwembad liggen. We houden de kamer nog aan tot 18 uur. Betaal je wel extra voor maar is ook wel handig. Aan het eind van de middag betrekt het en gaan we sushi eten in het winkelcentrum onder de Petronas towers. Het betrekken veranderd in een tropische bui van een uurtje. We lopen nog maar een rondje shopping mall. En om 18:30 checken we uit en gaan al vroeg naar de airport. We kunnen op de airport van Kuala Lumpur met ons lounge club pasje gebruik maken van een airport lounge. Deze kaart kreeg je bij een amex kaart met een paar gratis bezoeken aan een lounge overal op de wereld. Hier kun gratis wat eten en drinken maar ook even douchen. We waren vertrokken met korte broek en t-shirt uit het hotel en douchen ons hier en kleden ons om voor de vlucht naar huis. 23:59 is de vertrek tijd en tot die tijd eten en drinken we wat in de lounge. De vlucht vertrekt op tijd naar Amsterdam.