eerste. dag - Reisverslag uit Ban Khlong Nong Kha, Thailand van Eric van de Put - WaarBenJij.nu eerste. dag - Reisverslag uit Ban Khlong Nong Kha, Thailand van Eric van de Put - WaarBenJij.nu

eerste. dag

Blijf op de hoogte en volg Eric

31 Januari 2015 | Thailand, Ban Khlong Nong Kha

Vandaag om 9 uur afgesproken bij het ontbijt. We zijn eigenlijk allemaal best wel moe en besluiten na het ontbijt bij het zwembad te gaan liggen. Om 12 uur gaan we met de boot naar The Royal palace en gaan met de pont over naar whath poh (?) We klimmen hier naar boven. Mooie tempel met mooi uitzicht over de rivier en Bangkok. Met de pont weer terug en het begint te regenen als wij daar op zitten. Aan wal drinken we een drankje.
Hierna lopen we naar de liggende budha. Die is groot en erg mooi. Na dit gaan we ff wat eten bij een stalletje langs de weg. Als we klaar zijn lopen we naar het Royal palace. Hier was het erg druk. We pakken hier een tuktuk naar het hotel en gaan lekker bij her zwembad liggen en drinken een drankje daar. Savonds zijn we naar een rooftop bar geweest met uitzicht op de tempel waar we die middag zijn op geweest. Hij is nu verlicht. Van hieruit pakken we een tuk tuk naar Soi Rambuttri. Hier eten we wat en daarna nog een drankje op khao san. We lopen terug naar het hotel en gaan lekker slapen.