Ein tag am strand - Reisverslag uit Ban Thong Sala, Thailand van Eric van de Put - WaarBenJij.nu Ein tag am strand - Reisverslag uit Ban Thong Sala, Thailand van Eric van de Put - WaarBenJij.nu

Ein tag am strand

Blijf op de hoogte en volg Eric

03 Februari 2015 | Thailand, Ban Thong Sala

Vanmorgen lekker uitgeslapen. Uurtje of 10:30. Allemaal heerlijk geslapen. Was ook de eerste keer samen op een kamer. En we hebben het overleeft. Daarna ontbeten en even terug naar de kamer. Ingesmeerd met zonnebrand crème handdoeken bij de lobby op gehaald en naar het strand gelopen. Al snel een wandeling van 50 meter. Anouk ploft in de hangmat en valt al snel inslaap. Marcel op een ligbed en doet het zelfde en ik op de schommelbank en slaap ook. Om een uurtje of half vier gaan we lunchen. Gaan eerst bij drie restaurantjes zitten en bij de vierde blijven we. Hadden geen zin in burgers of zoiets. Even wat Thais gegeten. Terug naar de kamer en daarna weer naar het zwembad waar we nog een tijd in zitten. We zijn de enige die er zijn. Savonds eten we wat ik ken als lao fondue. Een omgekeerd vergiet met een goot erom heen. Daar gaat water in. Daar kan je vlees of vis opleggen als een bbq en groente, rijst of mihoen in het water wat eigenlijk een bouillon wordt uiteindelijk omdat alle vlees en groente vocht er in blijft. Na het eten lopen we terug naar onze bungalow. Drinken we wat op de veranda. Om 12 uur gaan we naar de jungle party. Aan de buckets met vodka met redbull. Om een uurtje of 4 zijn we er klaar mee en gaan we terug naar ons resort. Uitgevloerd gaan we nu slapen. Slaap lekker.