Leeg en op - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Eric van de Put - WaarBenJij.nu Leeg en op - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Eric van de Put - WaarBenJij.nu

Leeg en op

Door: ericvandeput

Blijf op de hoogte en volg Eric

13 Februari 2012 | Indonesië, Batavia

Wat een nacht. Hoeveel wc papier kan je nodig hebben in een nacht. Zoals Marcel zegt hier kunnen de Putjes niet tegen op. We moeten iets verkeerds gegeten hebben de dag er voor. We hebben de nacht door gebracht in kamp langs de rivier ergens in de jungle. Geslapen op een matras van ongeveer 3 mm dik en onder een dekentje. Maar wel luxe onder een tent van zwart landbouwplastic wat op sommige plaatsen nog lek was ook. Of anders gezegd een *** nacht. Marcel en ik zijn beide zo brak dat we besluiten om niet meer verder te gaan en om 10 uur met een vlot de rivier af te gaan naar het dorp waar we verblijven. Dit duurde ongeveer een uur. Daarna nog 280 treden naar boven en nu maar eens op een normaal toilet geweest. Gedoucht en even naar bed. 2 uur geslapen en daarna in de hangmat op de veranda gehangen. Tegen de avond nog even naar beneden en wat gegeten in het dorp. En daarna snel weer naar boven de berg op naar de bungalow. Nog even wat gedronken bar/restaurant van het resort en vroeg naar bed.