Van Dubai naar Amsterdam - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Eric van de Put - WaarBenJij.nu Van Dubai naar Amsterdam - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Eric van de Put - WaarBenJij.nu

Van Dubai naar Amsterdam

Door: ericvandeput

Blijf op de hoogte en volg Eric

27 Februari 2012 | Nederland, Amsterdam

5 Uur 58 gaat de wekker!!! Wat een tijd!! We zijn net goed en wel wakker en roomservice staat voor de deur met het ontbijt. Dit hadden we de avond ervoor geregeld dat het om 6 uur zou komen. Een uitgebreid ontbijt op de kamer. Gelijk na het eten gedoucht, uitgecheckt en met de taxi om 6:45 naar de luchthaven van Dubai. Dat is gelukkig maar 10 min rijden met de taxi. We hadden de dag ervoor al ingecheckt zo we hoefden maar 90 min voor vertrek aanwezig tezijn. En dat zijn we ook precies 6uur 55 staan we voor de bagage drop of point. Marcel daarna zijn laatste sigaret buiten gerookt. Hij stop er in Nederland weer mee! Op naar naar de gate en op onze weg ons laatste geld nog even om gewisseld in euro's. Het vliegtuig vertrekt precies optijd om 8:25. In 7 uur zullen we naar Amsterdam vliegen. Van de 7 uur hebben we er 3 1/2 van geslapen. 1 1/2 uur voor de landing worden we wakker en krijgen we nog een lunch. We landen optijd, pakken de rugzak en gaan met de trein naar CS en vandaar de taxi naar huis. Toch zijn we dood op en gaan slapen terwijl de wasmachine draait slapen we lekker. Genieten nog ff na van de vakantie