Aangekomen op Gili Trawangan - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Eric van de Put - WaarBenJij.nu Aangekomen op Gili Trawangan - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Eric van de Put - WaarBenJij.nu

Aangekomen op Gili Trawangan

Door: ericvandeput

Blijf op de hoogte en volg Eric

17 Februari 2012 | Indonesië, Gili Trawangan

Vandaag weer vroeg uit bed. 5:05 Werden we wakker gebeld door de receptie 40 min tevroeg!!! Daarna nog een keer maar wel op de juiste tijd gebeld. 5:45 zoals was afgesproken. Snel douchen, ontbijten en de taxi in. 7 Uur staan we voor de incheckbalie van Garuda en om 8 uur vliegen we. 1 En 15 min vliegen en we staan op Bali. Wat een drukte hier echt niet normaal! Wij een taxi gepakt naar Padangbai waaruit de boot naar een van de Gili's vertrekt! We gaan met de snelle en dat betekend dat we er ongeveer 1 1/5 uur over doen. Aangekomen op Gili Trawangan! Wat een eiland, super mooi en niet totaal plaat gewalst door de massa toeristen. We hadden in Jogyakarta inmiddels al via agoda een hotel geboekt. Dus met de rugzak op over het strand naar het hotel.
Een welkomsdrankje staat klaar bij het inchecken. Ja die heb je wel nodig na 700m lopen in dik 30gr en volle zon. Op naar de kamer, de medewerker van het hotel viel bijna achterover van onze beide rugzakken die hij wilde tillen. Ik heb hem zelf toen maar getild, die laatste 20 meter kon er ook nog wel bij.
Aangekomen bij de kamer, KAMER?!!! lijkt wel een balzaal. Een 5 meter hoge koepel en een mega badkamer een groot bed en een day bed voor het raam. Hier gaan we voor! We moet ook wel want we hebben 2 dagen geboekt.
Zwembroek gepakt en op naar het strand en gelijk de zee in. Brrrrrr wat warm. Tegen de avond even het dorp in en gaan van bar naar bar. Gegeten bij de "Blue Marlin". Op onze weg door het dorp komen we Nicole, Nicole en Matt tegen die we ontmoet hadden in Bukit Lawang. We gaan met ons vijven opstap want het is party night. Even inkomen nog maar dat lukt al snel met wat vodka en daarna de mushroomcocktail. Wat er in zit weet ik niet maar het smaakt naar redbull, vodka, suiker, paddo's en nog meer drank. Lekker gedanst maar om 2 uur was ik er wel klaar mee. Even terug lopen naar het hotel. De gast van de receptie sliep dus die moesten we waker maken voor de sleutel. Lekker gedoucht en naar bed!!