Van Bali naar Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eric van de Put - WaarBenJij.nu Van Bali naar Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eric van de Put - WaarBenJij.nu

Van Bali naar Bangkok

Door: ericvandeput

Blijf op de hoogte en volg Eric

23 Februari 2012 | Thailand, Bangkok

Om 8:15 opgestaan. Vandaag vliegen we naar Bangkok. Het valt niet mee om uit bed tekomen. Gisteravond zijn we uit geweest en om een uurtje of 3 lagen we in bed. De rugzakken hadden we de avond ervoor al ingepakt. Alleen nog even onze stinkende kleding van gisteravond nog even in een plasticzak erbij proppen. Nog snel even naar het ontbijt, uitchecken en dan met de taxi naar de luchthaven. We vliegen om 11:55 met Airasia rechtstreeks naar Bangkok. Dat is toch nog dik 4 uur vliegen.
Aangekomen op de luchthaven een taxi gepakt en naar het hotel. We zitten in het Park Plaza Sukhumvit dit hadden we in Nederland al geboekt. Hier komen we om ongeveer om 16:30 aan. Ingecheckt en naar de kamer. Dit blijkt een rokers kamer tezijn en dat hadden we niet geboekt dus terug naar de receptie. Er checken net mensen uit dus die kamer krijgen wij maar die moet eerst nog even schoon gemaakt worden. Wij pakken onze zwembroek en gaan naar het zwembad op 16de verdieping. Super mooi uitzicht over de stad. Hier liggen we tot de zon onder is. Even FaceTime gebeld met Jacolien op de kamer, dat is gratis via het internet van het hotel en je kan de kamer en omgeving zo laten zien via de camera op je telefoon.
Daarna de stad in naar Soi Cowboy. Even wat gedronken en ja lekker plat, bitterballen gegeten! Thuis eten we ze nooit. Van hier zijn we naar Khao San road gegaan. Als we in Bangkok zijn moeten we altijd hier even heen. Lekker druk en lekker wat drinken op terrasjes, mensen kijken en wat eten. Om 12 uur komen we weer met de taxi aan bij het hotel en gaan douchen en naar bed.
Welterusten.

• 24 Februari 2012 - 08:40

Jacolien:

En het zag er inderdaad mooi uit!
    Maar die bitterballen!! Dat kan echt niet. Die hebben wij daar zelfs niet gehad (en dat wil wat zeggen). Hahaha

• 24 Februari 2012 - 19:44

Jaap:

nou jongens geniet er nog maar van
    want het zit er bijna op dan moeten jullie er weer een half jaar tegen aan