vertrek en aankomst - Reisverslag uit Gedung Johor Pasar Empat, Indonesië van Eric van de Put - WaarBenJij.nu vertrek en aankomst - Reisverslag uit Gedung Johor Pasar Empat, Indonesië van Eric van de Put - WaarBenJij.nu

vertrek en aankomst

Blijf op de hoogte en volg Eric

31 Januari 2013 | Indonesië, Gedung Johor Pasar Empat

Vandaag vertrekken we naar indonesie. Om 12 uur s'middags vliegen we vanaf schiphol met Malaysia airlines via Kuala Lumpur naar Medan op sumatra. We worden weg gebracht door Alinda. Om 9:15 komt Alinda ons op halen en om 9:30 gaan we richting Schiphol. Alles loopt op rolletjes. We zijn benieuwd hoe Malaysia airlines dit keer is. Vorige keer viel het tegen maar deze keer was het beter. We hebben beide redelijk lang geslapen op de vlucht AMS naar KUL. We komen voor de geplande tijd in KUL aan. De overstap gaat goed en vliegen snel weer door naar Medan. Het tijdverschil met Medan is 1 uur. Vertrekken 8:25 en komen ook om 8:25 in Medan aan. Als we onze visa hebben en door de douane zijn ligt 1rugzak al klaar en de volgende komt er binnen een minute ook aan. Naar buiten waar de temperatuur rond de 27 gr is staat onze taxichauffeur al te wachten meteen bordje met onze naam er op. Dat was al geregeld via het hotel waar we overnachten. Inchecken, rugzak naar de kamer, zwembroek aan en gelijk naar het zwembad. We bestellen wat te eten en vallen daarna in slaap op de ligbedden bij het zwembad. Daarna weer even iets gegeten en naar de kamer dit was een uurtje of 3. Hier vallen we beide weer inslaap en schrikken beide om 19 uur weer wakker. Het restaurant gaat om 21 uur dicht dus snel gedoucht en gegeten. Daarna op het balkon bij de kamer nog wat gedronken en om 23 uur naar bed. Heerlijke rustige start van de vakantie. Morgen om 7:30 weer op en om 11 uur vliegen naar Banda Aceh.

Welterusten.

• 02 Februari 2013 - 11:22

Fam. Duiverman:

Leuk verslag en zo kunnen we jullie dag volgen. Genieten maar. Groeten vanuit een regenachtig Turgutreis.