laatste dag Bali - Reisverslag uit Pering, Indonesië van Eric van de Put - WaarBenJij.nu laatste dag Bali - Reisverslag uit Pering, Indonesië van Eric van de Put - WaarBenJij.nu

laatste dag Bali

Blijf op de hoogte en volg Eric

19 Februari 2013 | Indonesië, Pering

Vanmorgen uitgeslapen. 9:30 op. Ja ja we gaan de goede kant op. Zonder douchen baar het ontbijt.
De reden is: geen zin, gaan daarna toch zwembad in. We gaan na het ontbijt eerst het dorp/stad in. Marcel wil een zwembroek scoren. Maar uiteindelijk vinden we er 1 op Kuta square. 110€ !!! Dus dat doen we niet. Geen nieuwe zwembroek. We lopen rustig naar het hotel en gaan liggen bij het zwembad van het hotel. Schrijven de kaarten en lunchen bij het zwembad. Savonds kijken we naar de zonsondergang. Maar helaas geen mooie deze avond. Later op de avond gaan we naar Skygarden nadat we gegeten hebben. Skygarden zijn meerdere clubs op elkaar met verschillende muziek. Het word niet laat uurtje of 1. Ik was er wel klaar mee.
Morgen vliegen we om 13:10 naar Kuala Lumpur. Komen we om 16 uur aan. Hebben nog geen hotel daar.
Welterusten