Een toertje. - Reisverslag uit Nglaran Dua, Indonesië van Eric van de Put - WaarBenJij.nu Een toertje. - Reisverslag uit Nglaran Dua, Indonesië van Eric van de Put - WaarBenJij.nu

Een toertje.

Blijf op de hoogte en volg Eric

12 Februari 2013 | Indonesië, Nglaran Dua

Vandaag om 8:45 opgestaan. Die toer die we om 10 uur wilden beginnen gaat ook niet lukken. We beginnen lekker rustig douchen en zitten even op het balkon. Om 9:30 gaan we naar het ontbijt. Echt een heel goed ontbijt! Sushi, Dim sum, 10 soorten vruchtensappen, verschillende soorten brood en nog veel meer. Om een uurtje of 11 regelen we een taxi die met ons een toer maakt. Eerst naar Prambanan tempel. Mooie tempel en heeft wel wat weg van de Angkor Wat tempels. Hierna rijden we naar de Merapi vulkaan. Helaas als we hoger en hoger gaan begint het te regenen en verdwijnt de vulkaan in de wolken :-( We gaan nu maar verder naar de Borobudour. Om een uurtje of 15:30 komen we aan. Het hotel ( Manohara ) ligt binnen het terrein van de Borobudour. We gooien onze rugzakken in de kamer en gaan gelijk naar de Borobudour dit is een paar minuten lopen en dan ben je er al. We klimmen naar boven en genieten van het mooie uitzicht. Helaas regent het een beetje maar het is ook regenseizoen. We lopen hierna nog even het dorpje in en kopen wat te eten en te drinken. Lopen terug naar de kamer en zitten op het terras. Straks eten in het hotel. En op tijd naar bed!!!! Weer vroeg op morgen ochtend. En de tijd is weer wat vroeger! 4 uur! Om 4:30 gaan we de zonsopkomst op de Borobudour meemaken en om 9:10 smorgens vliegen we naar Bali.

Welterusten.