Bakken en braden op Bali - Reisverslag uit Pandemas, Indonesië van Eric van de Put - WaarBenJij.nu Bakken en braden op Bali - Reisverslag uit Pandemas, Indonesië van Eric van de Put - WaarBenJij.nu

Bakken en braden op Bali

Blijf op de hoogte en volg Eric

17 Februari 2013 | Indonesië, Pandemas

Vandaag vliegen we naar Bali. Maar dat valt niet mee als je uit geweest bent de avond ervoor tot laat. Maar toch om 7:45 wakker met koppijn van de goedkope arak. Na 3 paracetamol trekt het een beetje weg. Voor het ontbijt nemen we een duik in het zwembad en ontbijten daarna. Rugzak maar weer ingepakt en om 10:45 nemen we een taxi naar de airport. Om 10 uur hebben we eerst nog even de Nederlandse dames van de avond ervoor uit gezwaaid zij vertrekken voor een toer van 5 dagen over Flores.
Om 11uur zijn we op de airport. En om 11:55 gaan we de lucht in en dat was 10 min vroeger dan de planning. De vlucht duurt 1:30 min. Mooi uitzicht. We zitten met 30 man in een vliegtuig waar er 70 in kunnen. Dus beide 2 stoelen. Aangekomen op Bali regelen we een hotel op Kuta. Kuta seaview. Een suite. En bij aankomst krijgen we een upgrade naar een nog mooiere suite. Ploffen weer aan het zwembad neer en doen niks meer. Tegen de avond even een stukje gelopen door Kuta. SAvonds weer even Kuta in en wat gedronken en gegeten bij de Macaroni club. Dood op gaan we om 23 uur naar bed.

Welterusten