Easy day - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Eric van de Put - WaarBenJij.nu Easy day - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Eric van de Put - WaarBenJij.nu

Easy day

Door: ericvandeput

Blijf op de hoogte en volg Eric

15 Februari 2012 | Indonesië, Jogjakarta

Vandaag weer redelijk optijd opgestaan. 8 UUR! wat nu vakantie! Maar heerlijk geslapen, heerlijk en uitgebreid ontbijt, heerlijk een warme douche genomen dat doet "the Phoenix hotel" wel goed. Na het ontbijt brutaal gevraagd of we een kamer aan de zwembad zijde mogen, en dat kon geregeld worden. Er was een kamer binnen een half uur leeg. Wij onze rugzak weer gepakt en verkast naar beneden. Een kamer met direkt toegang tot het zwembad. Even een paar uurtjes in de zon gelegen. En een ticket bij Garuda Indonesia voor aanstaande vrijdag naar Bali geboekt. In de middag even de stad in geweest en wat gegeten bij hotel en restaurant Rumah Mertua volgens tripadvisor is dit nummer 7 van beste hotel(budget) in Azië. Ziet er mooi uit. Hier even een satetje geprikt. Taxi geregeld en weer naar het hotel en nog even aan het zwembad gelegen. Vanavond zijn we nog even de backpackers wijk in geweest. Maar als je zoals wij geen bier drinkt is er weinig anders tekrijgen. Dachten wel wat gevonden tehebben maar dat bleek een hoeren tent tezijn. Even verder gelopen en een lekkere Italiaanse paste gegeten. Ja de rijsttafel met saté etc komt je na een paar keer echt je oren uit. Daarna een fietstaxi naar het hotel genomen. Nu weer heerlijk in bed en zien wat er morgen komt.

• 15 Februari 2012 - 19:35

Jaap:

stuur morgeg maar effe een sms en dan bellen we wel even

• 16 Februari 2012 - 13:44

Fam. Duiverman:

Niets verkeerds aan zou ik zo zeggen,wanneer we jullie verslagen lezen.Geniet er maar goed van. We blijven zo prima op de hoogte wat jullie allemaal meemaken. Goeie reis morgen naar Bali. Tot horens en blijf vooral ons informeren. Veel plezier van ma,pa en Syl.

• 17 Februari 2012 - 21:02

Anja: