PADI gehaald - Reisverslag uit Payalabe, Indonesië van Eric van de Put - WaarBenJij.nu PADI gehaald - Reisverslag uit Payalabe, Indonesië van Eric van de Put - WaarBenJij.nu

PADI gehaald

Door: ericvandeput

Blijf op de hoogte en volg Eric

08 Februari 2012 | Indonesië, Payalabe

Nadat we gister een dag rust hebben gehad was het vandaag weer vol aan de bak. Om 7:15 ging de wekker! Snel gegeten en om 8 uur met de eigenaar van de duikschool naar de duikschool. Zit je dus al voor 9 uur in lokaaltje voor de theorie van je PADI. Omdat wij gister niet zijn geweest kwam Leonardo die samen met ons gestart was nog even langs. Hij had het dus al gehaald en kwam even kijken hoe het ons verging. Nog even samen op de foto. Daarna weer verder met de vragen.
Even wat gegeten bij een Italiaan die echt zelf zijn pasta maakte. Erg lekker.
Daarna zijn we gaan duiken. Met de boot de zee op. Er was teveel stroming dus maar weer iets verder met de boot. Daar ging alles volgens plan. Nog wat oefeningen gedaan voor de cursus. Zoals zwemmen zonder duikbril maar wel met je fles, duikvest en fles af onderwater en weer aan doen etc etc. We kwamen laat terug van het duiken en toen nog even het theorie examen er door proppen. Met als resultaat.....GESLAAGD!!!!!!!
Snel naar het hotel en wat gegeten en vroeg naar bed want we zijn dood op!
Welterusten dan maar vast.