Opweg naar een warme douche - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Eric van de Put - WaarBenJij.nu Opweg naar een warme douche - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Eric van de Put - WaarBenJij.nu

Opweg naar een warme douche

Door: ericvandeput

Blijf op de hoogte en volg Eric

14 Februari 2012 | Indonesië, Batavia

Van morgen ging de wekker om 7 uur. we hebben vandaag een reisdag. Eerst even douchen en daarna aan het ontbijt. Laatste spullen in gepakt en klaar om de berg af te gaan naar het dorp. Daar staat een taxi klaar voor ons om ons naar Medan te brengen. Op de luchthaven een ticket gekocht naar Jakarta met Sriwijaya airlines. Alle andere vlucht zijn al vol. Alleen jammer dat deze maatschappij niet door vliegt naar Lombok wat ons plan is. Dus moeten we bij aankomst de vlucht nog boeken naar Lombok. Maar we veranderen ons plan en gaan toch nog maar door naar Yogyakarta. We vliegen van Jakarta naar Yogyakarta in een uurtje. Een taxi gepakt het hotel " The Phoenix" gepakt. En na 11 dagen eindelijk een warme douche! En wat is dat lekker! We zijn beide doop op en liggen nu lekker in bed. Dood op!