Strand dag - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Eric van de Put - WaarBenJij.nu Strand dag - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Eric van de Put - WaarBenJij.nu

Strand dag

Door: ericvandeput

Blijf op de hoogte en volg Eric

19 Februari 2012 | Indonesië, Batavia

Vandaag wee redelijk optijd opgestaan. En om 10 uur een fietsje gehuurd. Even helemaal rond het eiland gefietst. En dat duurde dan ook een heel uur. Daarna zijn we op het strand neer geploft voor het resort. Time to burn zoals we dan zeggen. Even lekker naar muziek geluisterd en van de zon genoten.
Op een gegeven moment komt Matt en Nicole het water uit! En komen bij ons liggen nadat ze ook de andere Nicole hebben opgehaald want die was terug gesnorkeld. sMiddags zijn Marcel, Nicole en Matt gaan snorkelen en zien een schildpad van ongeveer 50 cm groot.
Verder was erg gezellig met zijn vijven. Zo hebben we ongeveer de hele middag aan het strand door gebracht. Om 17:15 zijn Marcel, Nicole en ik op de fiets naar de andere kant van eiland gefietst om naar de zonsondergang tekijken. Paar drankjes gedronken en even iets kleins gegeten. De zonsondergang viel een beetje tegen ivm de wolken. Bali zag je verder wel goed liggen in de verte. Daarna op het fietsje in het donker zonder licht over de zuidpunt van het eiland weer terug gefietst naar de bewoonde wereld en opzoek naar Matt en Nicole die in een internet café zaten. Gevonden en daarna met ons alleen gaan eten. Tijdens een stortbui komt er zoveel water uit de lucht hierdoor staat er 20 cm water in de straat. Iedereen is zeik nat behalve wij want wij waren net optijd naar binnen geglipt en een tafel bemagtigd. Lekker gegeten en daarna iedereen naar het hotel. En we gaan optijd naar bed omdat we morgen gaan duiken