Tuk Tuk - Reisverslag uit Stekker, Indonesië van Eric van de Put - WaarBenJij.nu Tuk Tuk - Reisverslag uit Stekker, Indonesië van Eric van de Put - WaarBenJij.nu

Tuk Tuk

Blijf op de hoogte en volg Eric

07 Februari 2013 | Indonesië, Stekker

Vandaag om een uurtje of 8 !!! Weer opgestaan. Eerst even gezwommen en daarna aan het ontbijt. Na het ontbijt even naar de kamer om onze tas te pakken en het dorp in te lopen. Hier huren we een scooter om het eiland rond te toeren. We rijden naar de stone chairs waar ook nog oude Batak huizen staan. We krijgen een rondleiding en uitleg hoe vroeger alles werkte. Van hieruit gaan we verder het eiland op. Maar het word wat donkerder en we besluiten om terug te rijden. Onderweg eten we bij een restaurantje Marcel vis en ik saté. Erg lekker. Inmiddels was het echt gaan regenen maar we moesten toch maar verder. We rijden terug naar Romlan guesthouse waar we 5 nachten zitten. Om een uurtje of 5 de scooters retour gebracht en een borrel gekocht om te drinken bij de kamer. Het diner doen we bij Jenny's die bekend staat om haar gegrilde vis. We eten hier met Sylvia een Duitse dame die we op Pulau Weh hebben ontmoet. We lopen met ons drieën weer terug en gaan niet te laat slapen.

Welterusten.

• 08 Februari 2013 - 12:58

Fam.Duiverman:

Dus het regent bij jullie ook af en toe!! Nou momenteel komt het met bakken naar beneden!! Boodschappen doen is haast onmogelijk. Afwachten maar. Alles gaat dar goed met jullie. Genieten maar. Lui tot horens t.z.t. Groeten van ons drieen.