Fijn een eindje rijden - Reisverslag uit Stekker, Indonesië van Eric van de Put - WaarBenJij.nu Fijn een eindje rijden - Reisverslag uit Stekker, Indonesië van Eric van de Put - WaarBenJij.nu

Fijn een eindje rijden

Blijf op de hoogte en volg Eric

08 Februari 2013 | Indonesië, Stekker

Vandaag zijn we vroeg op vanochtend. Een uurtje of 7:15. We hebben een beroerde nacht gehad. Om een uurtje of 3 werd ik wakker van Marcel. Het licht was aan. Ik vraag wat is er aan de hand? Marcel dacht dat er muizen in de kamer waren en dat ze hadden gegeten van een zak kroepoek die we ergens in de kamer hadden laten liggen. Zak beter opgeruimd en weer proberen te slapen. Even later weer het licht aan. De zak kroepoek was weer verplaatst. En we zien wat weg rennen naar de hoek in de kamer. Het was iets groter dan een muis. De zak was ook te zwaar voor een muis. Het was een rat! Ik was gelijk klaar wakker. Kroepoek in een mand opgehangen in de badkamer zodat hij er niet meer bij kan. Maar na dit slaap je toch niet echt lekker meer.
Maar dus vroeg op en en vroeg ontbijt. Hierna zijn we naar de scooter verhuur gegaan en hebben we 2 scooters gehuurd voor deze dag. Eerst zijn we richting Tomok gereden en daar wat gedronken en daarna naar wilden we naar de waterval met de scooter maar die was alleen te voet te bereiken. Hier hebben we geen trek in. Daarna naar een guesthouse gereden om te lunchen maar die
Hadden niets in huis en het bleef alleen bij een drankje. Verder gereden naar Saminimdo. Hier zijn de koningsgraven. Even rond gelopen en daarna op de pier in de zon gezeten. Een paar jongetjes zatten met ons te dollen. Hierna zijn we terug gereden naar Tuk Tuk. Onderweg wat gegeten net voor ons guesthouse. Scooter geparkeerd en
even gezwommen in meer voor onze kamer. Om een uurtje of 6 heb ik beide scooters in de stroomende regen terug gebracht. Avond eten gedaan bij Romlan en straks op tijd naar bed. Hoop een rustiger nacht zonder bezoek vannacht.
Slaap lekker

• 08 Februari 2013 - 19:26

Jaap Van De Put:

hallo hier alles oke ik lees wel dat daar ook ratten zitten
    hebben ze je niet in de teenen gebeten
    maar jullie hebben wel veel regen he
    nou ja beter als hier heb je af en toe een sneeuw bui
    en fris de groeten daar

• 10 Februari 2013 - 11:11

Wim Duiverman:

Wilde dieren in huis?? Niet stiekum bijvoeren Marcel!! Zijn volgens mij ook niet eetbaar. gr. vanuit Turgutreis.