vliegensvlug - Reisverslag uit Gedung Johor Pasar Empat, Indonesië van Eric van de Put - WaarBenJij.nu vliegensvlug - Reisverslag uit Gedung Johor Pasar Empat, Indonesië van Eric van de Put - WaarBenJij.nu

vliegensvlug

Blijf op de hoogte en volg Eric

10 Februari 2013 | Indonesië, Gedung Johor Pasar Empat

Vandaag om 6 uur op!!!! Ik heb echt het gevoel dat ik vakantie heb. We douchen en om 6:30 gaan we uit de kamer en lopen naar de haven. Hier vertrekt de boot naar Parapat. De boot vertrekt op tijd en rechtstreeks naar Parapat. Onderweg bel ik nog even naar de chauffeur als hij er al staat. En Andi is op tijd. We komen om ongeveer 7:30 aan en kunnen gelijk in de taxi. In bijna 2 uur rijd hij ons naar Siborong Borong. We zijn de eerste passagiers die inchecken voor de vlucht. 9 Passagiers gaan er mee. In 40min vliegen we met Susi Air naar Medan. Met de auto duurt dat een stuk langer. Op de airport van Medan regelen we een taxi naar Deli river hotel waar we 1 nacht verblijven. We gooien onze rugzak in de kamer en rennen naar het zwembad. Hier lunchen we en ik doe een tukje. Het weer is zonnig en tijdens het zonnen konden we genieten van een foto shot bij het zwembad. Om een uurtje of 17:30 zijn we naar de kamer gegaan en hebben we een borrel op het balkon gedronken. Ik check ons in voor de vlucht morgen met Garuda Indonesia via Jakarta naar Yogjakarta. We eten vanavond in het hotel en regelen de taxi voor morgen ochtend om 7 uur naar de luchthaven. Dus het word weer vroeg naar bed en vroeg op. Morgen op naar de Borobudour. Nu gaan we hem echt zijn ipv alleen op afstand.

Welterusten